Мектеп №90 № 90 толук эмес орто мектеби

Мектептин ШСУ

МЕКТЕПТИН ӨЗҮН ӨЗҮ БАШКАРУУУСУ 

организатордун жобосу

Организатордун 2020-2021-о.ж. аналитикалык справкасы

Аралыктан окутуу

Ишеним бурчун ачуу

Мектептин парламенти

Мектептин парламентин тузүмү

жалын иш план 2021-2022-о.ж.

Класстан тышкары иш-чараларды өткөрүү графиги

парламентинин проблемалык-багыттоочу анализи

Ишеним кутучасы жобосу

Организатор отчет. 2020-2021

Организатордун 2019-20200о.ж. отчету

организатордун 2018-2019ж отчету анализи

Уюштуруучунун милдети

парламентинин проблемалык-багыттоочу анализи

 

 

 

 

 ЖАШ ӨСПҮРҮМДӨР УЮМУ  “Жалын”

 

“Жалын”  ҮЧ ТЕПКИЧТЕН ТУРАТ 

ПРЕЗИДЕНТ

Премьер -Министр

 

МИНИСТЕРСТВО 

                                ⇓

ЛИДЕРЛЕРДИН КЕҢЕШИ

  ПРЕЗИДЕНТ

       ↓                         ↓                         ↓

     1-БАСКЫЧ                                 2-БАСКЫЧ                                  3-БАСКЫЧ

1-4 класстар          5-8 класстар            9- класстар 

” СЕЙТЕК ”        ” СЕМЕТЕЙ ”            ”   МАНАС ”  

        ЖАШ ӨСПҮРҮМДӨР УЮМУ 

               ” ЖАЛЫН ”   ЖЕЛЕГИ 

Мектептин ШСУ

      ЖАШ ӨСПҮРҮМДӨР УЮМУ 

              “ ЖАЛЫН ” ГЕРБИ 

Мектептин ШСУ

МЕКТЕПТИН ПРЕЗИДЕНТИ : ОСМОНОВА БЕРМЕТ 

 

Мектептин ШСУ

 

               ПРЕЗИДЕНТТИ ШАЙЛОО     Мектептин ШСУ  Мектептин ШСУМектептин ШСУ

МЕКТЕП ЖУРНАЛЫ   ” SCHOOL  ИНФО ” № 1

Мектептин ШСУМектептин ШСУМектептин ШСУ

 

МЕКТЕП ЖУРНАЛЫ  ” SCHOOL  ИНФО ” № 2

Мектептин ШСУМектептин ШСУМектептин ШСУ

МЕКТЕП ЖУРНАЛЫ   ” SCHOOL  ИНФО ” № 3

Мектептин ШСУМектептин ШСУМектептин ШСУ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕНИЕ о детско-юношеской организации      «Жалын»                        

 

1.         Общие положения

1.1. Настоящее положение регламентирует деятельность  детско-юношеской организации  «Жалын».

1.2. Детско-юношеская организация «Жалын» ( в дальнейшем «ДЮО») является добровольной, самостоятельной общественной организацией детей, представляющей и защищающей интересы и права своих членов с ярко выраженной социально-значимой и личностно-ориентированной направленностью своей многопрофильной деятельности.

1.3. В рамках, установленных законодательством, ДЮО свободна в определении своей внутренней структуры, форм и методов своей деятельности.

1.4. Деятельность ДЮО является гласной, а информация о её учредительных и программных документах – общедоступной.

1.5. Основными документами, регулирующими функционирование ДЮО в школе, являются:

– Устав школы

– Положение о ДЮО

– Положение о выборах Президента ДЮО

1.6. Членом детской организации может быть любой обучающийся.

 

 

 

2. Основные направления деятельности ДЮО «Жалын»

2.1.Создание организационно-педагогических условий для функционирования органов ученического самоуправления:

– формирование демократической культуры отношений педагогов и учащихся, отношения строятся на взаимном уважении.

– предоставление учащимся права на участие наравне с родителями и педагогами в принятии решений и осуществлении деятельности, определяющей динамику позитивного развития школы, улучшение состояния учебно-воспитательного процесса.

– формирование единого коллектива учителей, родителей и учащихся.

2.2. Стимулирование социально значимой направленности деятельности ученического самоуправления:

– участие органов ученического самоуправления в осуществлении социально значимых проектов, направленных на позитивные изменения в жизни общества.

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Цели и задачи

3.1. Целями ДЮО являются:

– создание условий для самовыражения, самоутверждения и реализации каждой личности через представление широкого выбора направлений и видов деятельности;

– развитие творчества, инициативы, формирование активной преобразующей гражданской позиции школьников;

– Создание условий для развития отношений заботы друг о друге, о лицее, о младших, взаимоуважения детей и взрослых

3.2. Для достижения целей ДЮО ставит перед собой следующие задачи:

– содействие развитию личности ребёнка, раскрытию его творческих способностей;

– формирование социального опыта детей и подростков;

– привлечение общественного внимания к проблемам детско-юношеского движения;

3.3. ДЮО, как общественная организация, обязана:

–  соблюдать законы ДЮО;

–  защищать интересы ДЮО, заботиться о её авторитете, при необходимости отстаивать права ДЮО на любом уровне;

 

 

 

 

4. Права и обязанности членов ДЮО

4.1. Члены ДЮО имеют равные права:

– пользоваться поддержкой, защитой и помощью организаций;

– обсуждать и вносить предложения на собраниях, сборах по всем вопросам деятельности ДЮО;

– выдвигать кандидатуры, избирать и быть избранными в выборные органы;

– вносит на рассмотрение выборных органов ДЮО предложения по развитию детско-юношеского движения;

– получать полную информацию о деятельности ДЮО;

– свободно выходить из членов ДЮО.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2 Члены ДЮО обязаны:

– строить свою деятельность в соответствии с целями организации;

– участвовать в деятельности детской организации;

– выполнять решения органов самоуправления детской организации;

–  пропагандировать деятельность детской  организации;

4.3. Член ДЮО   может быть исключен из организации:

– за несоблюдение требований;

– за нанесение морального и материального ущерба;

– за действия, дискредитирующие детскую организацию, противоречащие целям и задачам организации.

– решение об исключении принимает команда президента ДЮО,   если за это проголосовали не менее 2/3 членов команды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1. Члены ДЮО имеют равные права:

•  Пользоваться поддержкой, защитой и помощью организации;

•  Обсуждать и вносить предложения на собраниях, сборах по всем вопросам деятельности ДЮО;

•  Выдвигать кандидатуры, избирать и быть избранными в выборные органы;

• Вносит на рассмотрение выборных органов ДЮО предложения по развитию детско-юношеского движения;

•  Получать полную информацию о деятельности ДЮО;

•  Свободно выходить из членов ДЮО.

5.2. Члены ДЮО могут быть исключены за деятельность, противоречащую целям и задачам  организации, а также за действия, дискредитирующие ДЮО, наносящие ей моральный и материальный ущерб.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Управление ДЮО «Жалын»

6.1.Ученическое самоуправление составляют общешкольные органы самоуправления – Президент, министерства, избираемые на год. Стать президентом может старшеклассник, представивший и успешно защитивший свою предвыборную программу и набравший большинство голосов на выборах.

 6.2. Главным координирующим органом  является команда президента. Она выполняет организационные, информационно-пропагандистские, представительские функции. В пределах этих функций команда президента уполномочена:

– представлять коллектив учащихся в общественных организациях;

– координировать деятельность классных коллективов;

– принимать решения по вопросам общественной жизни учащихся школы, сроков и порядка проведения собраний, отчетов, выборов и других мероприятий.

  6.3. Команду президента одновременно выбирают с президентом и вице-президентом. Президент и команда президента координирует работу министерств(образования, творческих дел, шефских дел, дисциплины , порядка и трудовых дел, СМИ, спорта). Министерства возглавляет министры, выбранные из числа старшеклассников. Министры организуют работу в министерствах и отвечают за ее качественное и своевременное выполнение.

 

 

 

 

 Министерство образования

Цели:

– обеспечить соблюдение и выполнение каждым учащимся правил внутреннего распорядка, заложенных в уставе лицея;

– способствовать сознательному отношению обучающихся к учебной деятельности;

– решает вопросы, связанные с повышением качества знаний обучающихся (через систему олимпиад, предметных недель).

Функции:

–  организация и проведение внеклассных мероприятий по предметам, конкурсов, классных часов;

– связь с руководителямиметодобъединений, разработка совместных дел;

– организация и проведение Дня самоуправления.

Свою работу министерство осуществляет через следующие формы деятельности:

– предметные недели;

– организация акций «5» в мешок деда Мороза (конкурс на лучший дневник);

– анкетирование

 

 

 

 

Министерство творческих дел

Цели:

– создание условий для самореализации творческого потенциала каждой личности.

– развития художественно-эстетического вкуса и расширение кругозора учащихся.

Функции:

– организация тематических вечеров, концертов, праздников, конкурсов;

– помощь в оформлении актового зала и проведение мероприятий;

– помощь в проведение дискотек.

Форма деятельности:  праздники, конкурсы, турниры

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Министерство физкультуры и спорта

Цели:

– способствует физическому развитию и самосовершенствованию учащихся;

– создание условий для формирования здорового образа жизни.

Функции:

– пропаганда здорового образа жизни;

– организация внеурочной спортивной работы;

– участие в спортивных мероприятиях;

– контроль за посещаемостью уроков физкультуры.

Форма деятельности: турниры, спортивные соревнования; дни здоровья

 

 

 

 

 

Министерство дисциплины, порядка и трудовых дел

Функции :

– организация, контроль и оценка дежурства по школе, на дискотеках;

– организация работы по благоустройству территории школы;

– участие в посадке деревьев,  работа в школьной теплице и летнем трудовом лагере;

– организация уборки школы во время субботников.

Деятельность осуществляется в следующей форме: составление графиков дежурства; оценивание дежурства; рейды по школе; трудовой десант

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Министерство шефских дел

Функции:

– работа с учащимися 1-4-х классов, организация и проведение КТД для малышей;

– посильная помощь пожилым людям, инвалидам, ветеранам;

– участие в акциях помощи малообеспеченным семьям.

Форма деятельности: работа волонтеров; благотворительные акции; сотрудничество с детскими садами поселка.

 

 

 

 

 

 

Министерство СМИ

Цели:

– создание условий для самореализации творческих возможностей учащихся.

Функции:

– выпуск рукописных газет, журналов, листовок, поздравительных открыток;

– сбор, обработка, оформление информационного материала.

Форма деятельности: выпуск газет; радиотрансляция; проведение социологических опросов, их освещение

7. Основой организации самоуправления в лицее служит организация самоуправления в классе. Самоуправление класса складывается из распределения конкретных обязанностей между отдельными учащимися, выбора ответственных за наиболее важные секторы работы учащихся. Общее классное собрание в начале учебного года выбирает мэра класса (в старшем звене выбранные мэры составляют совет мэров, а в среднем звене мэры входят в губернаторский совет). Мэр класса руководит делами класса, организует класс, информирует, представляет его интересы в других органах самоуправления, контролирует творческий процесс, следит за дисциплиной и посещаемостью. Также выбирается  актив класса – помощники мэра, отвечающие за конкретные вопросы, в старшем звене они входят в министерства, а в среднем являются помощниками губернатора.

 

 

 

 

 

8. Педагогическое руководство

Педагогическое руководство ДЮО осуществляет  советник по делам ДЮО.

9.Порядок прекращения деятельности ДЮО

Прекращение деятельности ДЮО осуществляется путем ее реорганизации или ликвидации. Решение о реорганизации или ликвидации ДЮО принимается большинством голосов членов ДЮО.

 

 

2018-2019-окуу жылдагы «Жалын » жаш оспурумдор  уюмунун иш               планы.

Ишчаралар Убактысы Жооптуу
1 1-сентябрь «Билимкунуно »карата даярдыктардыкоруужанасалтанаттуу линейка уюштуруу Сентябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор
2 Мектеплидеринжанамектеппарламентининсоставыншайлоо Сентябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор
3 Жайкыэмгекпрактикасынынжыйынтыгыбоюнча линейка откоруу Сентябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,кл.жет

 

4 23-сентябь мамлекеттиктилкунуноткоруу Сентябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,мектеппарламентижанакыргызтилмугалимдери
5 Мектептеги стен газеталардыжанылоо Сентябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор
6 Балдарарасындагыспорттук футбол мелдешинуюштуруу Сентябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
7 1-    Октябрь карыларкунуно карата. Тимурдуккыймылтузуу Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент,кл.жет
8 « Мугалиммомолуударак » .Мугалимдермайрамыноткоруу Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
9 «Дублер » кунуноткоруу, озунозубашкаруу куну Октябрь

 

Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
10 Театргабаруу Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
11 Окуучуларарасында ЮДМ,ЮИД ге карата коргозмоконкурун

Уюштуруу

 

Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
12 Наркотиккежолжок ! конкурсуноткоруу .Слайд «Наркотиктиалдыналуу –биздинкелечегибиз » темасындакорсотуу Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент,соц педагог ,ИДН
13 «Куздунберекеси »композициялар конкурсу 1-4 кл.арасында Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
14 «Кузмайрам » чонкласстарарасында конкурс Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
15 1-чейректин жыйынтыгыбоюнча линейка Октябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
16 «Терроризм » темасында слайд-презентация корсотуу Ноябрь Мектеппарламенти
17 Рейд.Жашоспурумдордункомпьютердикклубдардасабакубагындаотурушуналдыналуумаксатында Ноябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
18 «Скажи нет!Вредным привычкам » темасында плакат чыгаруу

 

Ноябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
19 «Суицитжашоспурумдордунарасында » темасында слайд корсотуу ноябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,, соц. педагог, организатор, ИДН парламент
20 Кундолукжанасыркыкелбеттердитекшерумаксатында рейд жургузуу Жыличинде Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
21 «Бала болууукугу » класстантышкаркыиш чара откоруу ноябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,,, организатор, парламент
22 Жолдожурууэрежеси ,жолдогукырсыктардыалдыналуубоюнча слайд корсотуужана лекция окуу ноябрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, соц. педагог, организатор, отряд ЮИДД
23 СПИД темасында стен газета чыгаруу Декабрь

 

Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
24 “ВИЧ инфекциясы жана СПИД жонундо эмн билесин ” темасында викторина откоруу декабрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,, соц. педагог, организатор, кл.рук
25 Манас кунуно карата иш чара откоруу декабрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,организатор, кл. рук, парламент
26  « Айтматов ааламы » темасындаиш чара откоруу

 

Декабрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент.кыргызтилмугалимдери,кл.жет
27 Мектеп рекетин алдын алуу боюнча анкетирование кылуу декабрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, соц. педагог, организатор,  психолог,ИДН
28 Жаны жылмайрамынадаярдыккоруужанаоткоруу Декабрь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
29 «Зимняя сказка » суротконкурсуноткоруу

 

Январь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
30

«ТАмекичегуужонундогучындык,зыяндуулугужонундо  » иш чара откоруу

 

январь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, соц. педагог, организатор, ИДН парламент
31 Шахмат боюнчаоюноткоруу

 

Январь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
32

«Алтын эрежелер»викторинасыноткоруу

январь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,  организатор, инспектор УБДДГУВД парламент
33 Кышкы эстафета оюндарынуюштуруу Каникул убагында Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент.денетарбиямуг.и
34 «Алоо…, бизталанттардыиздейбиз » конкурсуноткоруу

 

Январь Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
35

Афганистандан  Совет аскерлерининчыгарылышына карата афганокуясынакатышкандармененжолугушуууюштуруу

февраль Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,, соц. педагог, организатор,  парламент
36 «Мен,Мекенимдинкоргоочусумун !»темасындапатриоттук конкурс откорууафганжанабаткенокуяларынынкатышуусуменен февраль Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,  соц. педагог, организатор, учителя физ. культуры, кл. жет, парламент
37 «Сергекжашоо !» темасында тренинг откоруу

 

февраль Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,  , соц. педагог, организатор, ИДН парламент
38 Мектептин ЮИД командасындаокууиштеринжургузуунууюштуруу

 

февраль Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары,  организатор, инспектор УБДДГУВД , ЮИДД
39

Класстантышкаркыиш чара отуу  «Суд над вредными привычками»

 

март Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, соц. педагог, организатор, ИДН парламент
40 «Ак калпак » кунуно карата иш чара отуу

 

Март Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
41 Эл аралыкаялдармайрамыноткоруу «Таазим,сагааялзат » Март Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
42 «Ноорузкелдижергеме » майрамыноткоруу Март Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
43 1-    Апрель. Кулкукунуноткоруу

 

Апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
44 12-апрель космавткунуно карата суротконкурсунуюштуруу Апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент,кл.жет.суротмугалими
45 Жолдо журуу эрежесин уйронуу максатында  “Сен жана кочо ” иш чарасын откоруу март Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент,кл.жет.суротмугалими
46 Денсоолуккунуноткоруу

 

Апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
47 ЮИДге катышуу жана тандоо жургузуу

 

март-апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор, инспектор УБДДГУВД
48

Кичи футбол уюштуруу «Скажем НЕТ наркотикам и вредным привычкам» девизименен  5-9 класстарарасында

апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор, парламент , денетарбиямугалими
49 Саровнование“Шамдагайлар ” уюштуруу 1-4 класс апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор, парламент , денетарбиямугалими
50 « Мен кайсыкесиптитандайм » дегентемадатегерек стол откоруу Апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
51 Субботник откоруу

 

Апрель Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
52

«согушжылдарыдагыырлар»конкурсуноткоруу

май Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент,музыкамугалими ,класс жет.р
53 «УлууЖенишмайрамын» откоруу

 

Май Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
54

«Бизсергекжашооучунбуз » футбол жана баскетбол боюнча соревнование  откоруу

май Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор, парламент , денетарбиямугалими
55

Апаларкунуно карата иш чара откоруу

май Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент
56 Стен газета чыгаруу : патриоттуктемада,тарбиялуулуктемадасергекжашоо , укуктемасында.

 

Ар бирайда Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент, соц. педагог, организатор,
57 Рейд жургузуу«Мечеть», «Клуб», «Семья», «Забота», «Допинг» Ар бирайда Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент, соц. педагог, организатор, ата-энелеркомитети
58 25-май. Акыркыконгуроонуоткоруу Май Тарбия иштерибоюнчадир.орунбасары, организатор,парламент,клжетекчилер , музыка мугалими

 

Организатор ____________Залкарбекова А.З

 

Лидеры начальных классов ( Сейтек )

1 а класс Кубатова Малика
1 в класс Абдыкадыров Мирас
2 а класс ОрозалиеваЖибек
2 в класс АсыранкуловаСауле
3 а класс ЖолдошеваАйзирек
3 в класс Осмонова Мариям
4 а класс БайромоваСемизар
4 в класс

 

Лидеры средних классов ( Семетей )

5 а класс КадыркуловаАдина
5 в класс ТуратбековаБегимай
6 а класс Мирзоева Гульханум
6 в класс Кадирова Камилла
7 а класс Алиев Али – Паша
7 в класс КошмамбетоваАсылгул
8 а класс ИмаркызыАйдана
8 в класс Содалиева Амина

 

Лидеры старших классов (Манас)

9 а класс СадыкбаеваАйтурган
9 б класс БолотовАдилет
9 в класс ШекербековаБегимай

 

 

 

Ленин районуна караштуу № 90 толук эмес орто мектебинин организаторунун 2018-2019-окуу жылындагы   1-  жарым жылдык боюнча өткөрүлгөн

иш чаралардын отчету.

2018-2019- окуу жылында  тарбиялык  план мектептин максаттары жана милдеттеринин негизинде тузулгон.  Баардык иш чаралар балдардын, ата- энелердин , класс жетекчилердин , мектептин администрациясынын  тыгыз байланыштыруу менен отулду. Баардык иш – чаралар ар бир окуучунун озун уюштура билуу кондумдоруно, билим беруучулук жана тарбиянын бир булагы катары калды. Баардык иш чаралар окуу – тарбиялык  иштерин жогорулатуу  максаттын коздогон

Иш чаранын максаттары :

Окуучулардын чыгармачылык  инсандык онугуусуно мотивация беруу жана окуучулардын таланттарын ачуу

  • Окуучуларды нравалык маданияттуулука жана оз мекенин патриот жараны болуу тушунугун калыптандыруу
  • Балдардын дени сак инсан бекем мамлекет деген ураан менен сергек жашоо кондумуно уйротуу.
  • Окуучкларды чыгармачылык менен изденууго жол корсотуу
  • Окуучулардын ар кандай таланттарын ачуу , жардам беруу ж.б

Тарбия иштеринин негизги багыттары :

  1. Жарандык тарбия
  2. Мекенчилдик тарбия
  3. Жаратылышты суйууго тарбиялоо
  4. Коп маданияттуулукка тарбиялоо
  5. Эстетикалык тарбиялоо
  6. Эмгекке тарбиялоо
  7. Адептуулукко тарбиялоо

Иш чаралар  окуучуларды нравалык маданиятка , патриоттуулукка  , озун озу уюштуруучулукка , жоопкерчиликтуу мамилеге  жасоого уйротуу багытта болду. Жоргорудагы  багыттардын негизинде мектептин “ Жалын” жаш оспурумдор уюму  менен биргеликте бекитилген пландын негизинде иш  чаралар отулду.

  1. 1-Сентябрь 2018-жылы саат 9.00до билим кунуно арналган линейкага  болуп отту.
  2. 23- сентябрь – Мамлекеттик тил кунуно арналган майрамдык иш чара “ Кыргыз тили – кызыл туусу элимдин ” аттуу майрамдык иш чара откорулду.
  3. Октябрь айынын биринчи жумалыгынын эс алуу куну мугалимдердин майрамына карата 5- октябрда  окуучулар салтанаттуу майрам корсотушту жана мугалимдердин суроттору менен куттуктоо слайд-презентациясы корсотулду, мектеп фойесинде  стен газеталар илинди,жана гул белектер берип куттуктоо создору айтылды . Башталгыч класстарда  3 а класстын окуучулары класс жетекчиси Сотовалдиева И.Ш концерттик программа менен мугалимдерди куттукташты.Мугалимдер майрамына  карата мектеп лидерлери  тарабынан уюшулган озун- озу башкаруу куну болуп отту.Бутуруучу класстар  предметтик   мугалимдердин сабактарын отушту. Окуучулар озулорун жоопкерчиликтуу сезип, сабак берууну мугалим турмушунун бир кундук жашоосун корушту. Бул нерсе менен мугалимди сыйлоого жана урматтоого уйронушту .
  4. 1- октябрь Эл аралык карылар кунуно карата Тимурдук кыймылды мектептин лидерлери менен бирге тузуп,участокторго болдук.Тимурдук кыймылдын окуучулары кары адамдарды кыдырып кандай жардам керек болсо жардам берип келишти жана ыраазычылык кат алып келди .
  5. Мектеп лидерин шайлоо боюнча бир жума мурун окуучуларга   эскертилди жана убакыт берилди ким шайлоого катышкысы келсе озунун программасы менен мектеп алдында чыгат жана мумкунчулук алат . Линейкада мектеп окуучуларынын алдында 7 в калассынын окуучусу  Кадирова Камила , 9 а классынын окуучусу Осмонова Бермет    озулорунун программаларын  мугалимдердин жана окуучулардын алдында окуду. Андан сон мектеп лидерин шайлоо мектеп фойесинде урна коюлуп комиссия мучолору 9 а , 9 в , 9 б  класстардын окуучулары болду. Баардыгы  шайлоого катышканы 105  окуучу .Шайлоого жалпы  окуучу 7-9 класстар катышты.Жыйынтыгында 56  добуш менен 9 а  классынын окуучусу Осмонова Бермет    мектептин президенти болуп шайланды. Андан сон  20-сентябрда мектеп окмот тузулуп 22 окуучу анын мучосу болуп кирди . Окмотто иштеген активдуу окучулар “ Жалын ” мучосуно киргениктен оз инициативалары менен кызыл галстук тагынып баштады. Андан тышкары мектепте сентябрь айынан баштап мектеп “ Вестник ” дубал газетасы чыга баштады. Бул жерден окуучулар  кулактандыруу  же маанилуу маалыматтарды андан тышкары тартипти тынымсыз бузган окуучулардын тизмесин коро алышат.
  6. 15- октябрда “ Неделя пятерок ” конкурсу болуп отту . Жыйынтыгында : 5 а класста эн коп 5 болгон .
  7. Кузгу майрамага карата мектеп парламенти менен бирликте жыйын откордук.Жыйындын жыйынтыгында кузгу майрамга карата план жана график иштелип чыктык.Иш чаралар пландын негизинде болду .24 -октябрь башталгыч класстар арасында берекелуу куздун композицияларынын коргозмосу отту. Коргозмодо баардык класстар активдуу катышты. Жыйынтыгында : грамота окуучуларга берилди .Чон класстар ( 5-6класстар ) арасында 26-октябрда  «Осенний балл» болуп отту.Кузгу майрамга баардык номерлерде оз активдуулугу жана чыгармачылыгы менен даярданган класс бул 6 в класс болду.Жыйынтыгында озунун оригиналдуу номерлери менен калыстар тобун тан калдырып гран-прини менен 6 в  класс алды. 1-орун 5 а класс, 2-орун 5 в класс , 3-орун 6 а класска ыйгарылды.
  8. 4-декабрь “Манас күнүнɵ”карата мектепте 1-4 класстар арасында сүрɵт конкурсу жана “Жаш манасчы” сынагы ɵткɵрүлдү. Жана 5-6-класстар арасында “Манасым-ыйык мурасым ”аттуу конкурс ɵткɵрүлдү. Конкурс 3 этаптан турду:Саламдашуу, стенгазета жактоо .Манас эпосун сахналаштыруу .Суроолорго жооп берүү. Конкурста эн мыкты даярдыгы үчүн 6в класс мектеп грамотасы менен сыйланды.
  9. 11-декабрда “Айтматов жана тил”3 айлыгын жыйынтыктоодо 7-9класстар арасында “Айтматовдун чыгармаларын сахналаштыруу” конкурсу ɵткɵрүлдү. Конкурс 3этаптан турду:

Саламдашуу, стенгазета жактоо

Айтматовдун чыгармаларына тиешелуу обондуу ырлар

Айтматовдун чыгармаларын сахналаштыруу.

Конкурста гран-при 9а клаас 1-орунду 9в,8в,7в класстар,2орунду7а класс,

3-орунду 8а класс алды. 3айлыкта активдуу катышкан окуучуларга грамоталар тапшырылды.

  1. Жаны жылдык майрамга даярдыкты коруу ноябрдын аягында башталды.Эн биринчи кезекте парламенттин окуучулары жана министерстволор менен биргеликте планды иштеп чыктык жана жаны жылдык майрамга карата сценарий даярдалды .Мектепте жаны жылдык атмосфераны тузуу максатында  класстар арасында « кабинеттер конкурсун» ар кандай номинацияда  уюштурдук. Мектеп парламенти менен биргеликте мектеп фойесин жана балаты кооздолду.
  2. . Андан кийин жаны жылдык майрамардын графиги илинди . График боюнча : М.Жангазиев атындагы курчак театрга саат 10.00 го 1-4 класстардын окуучулары барып келишти . 5-6 класстар учун КВН  25-декабрда болду жана окуучулар жоопкерчилик менен даяданып келишти . 25- декабрь 7-9 класстар учун мектептин фоесине дискотеа уюштурулду. Дискотека класс жетекчилер мектеп администрациясы жана мектеп ИДН козомолунун алдында болду .
  3. Андан тышкары ар бир айдын аягында окуучулардын кундолуктору текшерилип жатты.
  4. Ар бир айдын башында мектеп окмоту чогулуп бир адын планын жана жыйынтыгын чыгарып турушат
  5. “Ден соолук биздин байлык ”, “Жаман жоруктарга жок де!” “ СПИД оорусу ” “Мен коррупцияга каршымын !” “Менин укугум” “ Наркотикке жол жок ” дубал газеталары чыгарылды.
  6. Эн негизги бул жылы жеткен жетишкендигибиз бул мектептин журналын чыгаруу болду . Журналды чыгаруу идеясы сентябрь айында эле жаралган, окябрь айларындажурналдын аты жана рубрикалар боюнча окуучулардан сурамжылоо жургулду. Коптогон кыйынчылыктарды женуу менен коптогон туйшуктук артынан ноябрь айында журналдын биринчи басылышы чыкты. Журанлды чыгаруудагы чон салым кошкон окуучулардын класс жетекчилерине , ата энелерине тушунуу менен мамиле кылгандыгынар учун, колдоо корсоткон мугалимдерге  чон ыраазычылык билдиребиз.

 

 

Жыйынтык :

Жогорудагы иш чараларды отуудо  коюлган максаттыбызга жеттик.Бирок бул максаттарга жетуу онойго турган жок . Балким кемчиликтер да болду, осуу бар жерде каталар кемчиликтер болот эмеспи андыктан каталарыбыщды эске алабыз.  Бирок коп учурда дайыма эле биз айткан нерселер аткарыла берген жок . Негизинен конкурстарга даярданууда кош конул мамиле кылган класстар да болду , кээ бир класстар дубал газеталарды чыгарбай да коюп жатышты. Бул нерсе биз учун абан окунучтуу болду .Ар бир иш чарага жоопкерчик менен мамиле жазап даярданган класстарга жана класс жетекчилерге ыраазычылык билдиребиз.